Blouse / Into Black



Birçoğunuz twitterda takip ediyorsunuzdur beni. Sabahtan beri bu şarkı üstüne konuşup duruyorum. Blouse'un Blouse LP'inden bir parça. Şarkı başlı başına müthiş zaten de, ışıklı bir şehir karanlığında 10 fener gücünde. Fakat yukarıdaki videoyla birlikte 50 fener gücüne çıkıyor. Başta şarkının klibi sanmıştım, Blouse buralarda çok sık duyduğumuz bir grup değil. Wikipedia'da grubun İngilizce maddesi bile yok, öyle underrated'lar yani... 2011 çıkışlı. Meğersem bu video, Les Amants du Pont-Neuf adlı filmin görüntülerinden oluşturulan bir fan klibiymiş, ben de filmi es geçmişim. Juliette Binoche'a rağmen. O mu, film mi, klipte oynattılar uzun süre çözemedim.

Bu fan klip çok etkiledi, öyle böyle değil, keşke şunlar gibi aşık olabilisem... Herkes olabilse... Kabından taşan bir su kadar kabarık, içinden gelen hislerin hiç tükenmediği bir kaynak olsam. Gecenin ışıkları altında gezsem de, içim hiç içme sığmasa... Sonra bu şarkı tepeden çalsa Tanrı gibi. Nasıl da kendilerinden geçiyorlar, sarhoş gibi, valla çok özendim.

Dinleyin. Filmi izlemek için girişimlerimi de yaptım tabi...


Google Plus'ta paylaş
    Yorumlar

0 yorum: