Roka




(...)

Televizyon kanallarında bir yarışma ishali söz konusu zaten. Zemin de müsait, her an biri çıkıp Rapstar diye bir yarışma yapabilir. Birkaç kişinin önü açılır diye mi düşünürsün, yoksa tiksinir misin olaydan?

- Yok, olmamalı bence. Oradan çıkmaz zaten, yıllarını vermen lazım bu işe. Rap'te otorite olabilecek, puan verebilecek insan da yok zaten.

Muhtemelen senden isteyecekler jüri olmanı.

- Olmaz, ben zaten aktif yapıyorum bu işi. İstemem de zaten. Olmasın.

(...)


2004 yazında Ceza, "Popstar" yarışmalarına yönelik ironik ve muhalif bir gönderme olarak Rapstar adını verdiği yeni albümünü çıkartır. Albümün çıkış şarkısı da aynı isme sahiptir. 2005 Şubat'ında, Pınar Öğünç'ün Ceza ile (yukardaki bölümü de içeren) röportajının bulunduğu, Roll'un 94. sayısı çıkar. Ve bu sözleri söyleyen Ceza, Ocak 2009'da Star'da başlayan "Rapstar" isimli yarışmada Fuat ve Funky C ile birlikte jüri üyeliği yapar.

Yarışmanın ne zaman bittiğini bilmiyorum, Ekşisözlük'te yarışmayla ilgili son entirinin tarihi 21 Şubat 2009. Çok uzun sürmediğini hatırlıyorum. Demek ki 1 ay, en fazla 1.5 ay filan sürdü. Çok bile. O yarışmadan en çok akıllarda kalan şey ise, şu anlar:



Aynı röportajdan, alakalı bir bölüm daha:

Yakında bir reklamda oynayacakmışsın. Çok teklif geliyor mu?

- Çok. Daha önce bir radyo reklamı yapmıştım, uzak duruyordum bu işlerden. Ama 15 ay askerde olacağım, ailemin geçimini düşünmek zorundayım. İyi para verdiler. İdealist takılamadım. Hata olarak da görmüyorum, çünkü müziği kendimiz yapacağız. Kontrol bizde olacak. Bizim yaptığımız işe sponsor olacaklar gibi...

O reklamı da hepimiz biliyoruz zaten:

Yorumlar