Gol ve asist


En güzel ortaları açıyorum sen gol at diye,
Topu göğsünde istop edip şutu taca atıyorsun.
İkinci ligde asist kralı oldum ben diyorum
Ben birinci lige layığım diyorsun.
Gol kralı olman için uğraşıyorum ben sadece inan,
Ama sen takımda olmamı istemiyorsun.
Ofsaytta kaldığında pas atmıyorum ben sana,
Anlamıyorsun, anlıyor da görmezden geliyorsun.
Bazen Yugoslav futbolcular gibi çalıma kaçıyorsun,
Severim öyle çalımları ama sen çalımı bana atıyorsun.
İstiyorum ki sen idmanlarda canhıraş deparlarla kuvvetlen,
Sen Tanju ve Rıdvan gibi ısınma hareketleriyle yetiniyorsun.
Ben takımın İzlandalı stoperiyim,
Sen bunu Ekvator Ligi’ne postalayın diyorsun.
Kafa golü çakmıyorum, arka direğe aşırtıyorum ortaları,
“Güzel asist ama boyum yetmedi, atamazdım golü” diyorsun.
O göz temasını kuralım ne goller attırırım sana diyorum,
Ben golü kendim atarım diyorsun.
E, at o zaman golü?

Ama atamıyorsun...

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Hyuga...